Politika vrácení peněz

Po úspěšném provedení úhrady by měl klient obdržet podrobné pokyny ohledně zahájení užívání služby.

Klient může své peníze získat zpět v některých z následujících případů (Je-li refundace možná):

- duplikované objednávky: pokud jsme klientovi prodali dvě podobné služby namísto dvou odlišných.
- pokud naše služba nezačne fungovat do 48 hodin.
-neposkytnutá služba: klient provedl úhradu, ale službu neobdržel do 24 hodin. (Klient by měl překontrolovat e-mail, který zadal při provádění úhrady.

Peníze se nevrací, když:

- jste zakoupili a obdrželi fungující službu, ale poté se rozhodnete, že ji nepotřebujete.
- při současném zakoupení několika různých služeb uživatel několik služeb obdrží, používá je, zvolí si jednu, která nejlépe vyhovuje jeho potřebám, a potom se snaží získat peníze zpět za všechny služby, které mu nevyhovují.
- nedojde k poskytnutí služby kvůli nesprávnému e-mailu: věnujte prosím pozornost skutečnosti, že neneseme odpovědnost za to, že službu neobdržíte proto, že jste neuvedli správnou e-mailovou adresu. Odpovědnost za zadání správné a fungující e-mailové adresy spočívá na zákazníkovi.

Jak požádat o refundaci?

Kontaktujte nás prosím (contact@securedate.cz) a uveďte svůj správný e-mail, který jste použili při provádění úhrady, datum nákupu, výši hodnoty nákupu, použitou platební metodu, popis zakoupeného zboží a ostatní podrobné informace o vašem nákupu.